Полум’ягасник — це модифікаційна частина вихлопної системи, яка призначена для зміни зовнішнього вигляду та звуку автомобіля, і яка встановлюється після каталізатора, на місці, де зазвичай розташована оригінальна вихлопна система.
Часто клієнти запитують чи можна замість каталізатора встановити полумʼягасник і чи реально виготовити його своїми руками. Розгляньмо цю тему детальніше та нагадуємо, що якщо ви вирішите замінити каталізатор на полумʼягасник своїми руками й шукатимете місце, куди здати старий каталізатор у Києві – звертайтеся у нашу компанію. Хороші виплати та сервіс гарантуємо.
Навіщо потрібен полумʼягасник
- Він зменшує температуру вихлопних газів, які виходять з двигуна.
- Забезпечує додаткову звукоізоляцію та зменшує загальний шум від роботи двигуна.
- Додає спортивний вигляд авто.
Також, деякі полум’ягасники пропускають обмежену кількість вихлопних газів, що призводить до ефекту звуку “гуркоту”. Це дає автомобілю глибший та низькочастотний звук. Проте, якщо у вас встановлений полумʼягасник і ви плануєте їхати за кордон на автомобілі, перевірте закони інших країн, адже в деяких з них є обмеження щодо рівня вихлопних газів.
Матеріали для полум’ягасника: вибір і властивості
Для того, щоб полумʼягасник добре виконував свою роль і довго вам служив, він повинен бути виконаний з відповідних матеріалів. А саме:
Нержавіюча сталь. Має високу стійкість до корозії, механічних навантажень і високих температур. Нержавіюча сталь міцна і довговічна, що робить її ідеальним матеріалом для вимогливих умов вихлопної системи. Використання нержавіючої сталі дозволяє забезпечити ефективне зменшення шуму і додаткову звукоізоляцію.
Титан. Міцний, легкий і стійкий до корозії. Титанові полум’ягасники мають високу теплопровідність і забезпечують високий рівень продуктивності. Допомагають зробити неповторний звук вихлопу автомобіля.
Карбонові композити. Карбонові полум’ягасники виготовляються з карбонових волокон: легкі, міцні та стійкі до корозії. Мають високий ступінь жорсткості і здатні забезпечувати ефективне зменшення шуму вихлопу.
Інші матеріали. Полум’ягасники можуть бути також виготовлені з інших сплавів сталі, алюмінію, нікелю та інших спеціальних матеріалів, які відповідають вимогам ефективного зменшення шуму вихлопних газів.
Більше про вихлопну систему та прийом каталізаторів у Києві та Київській області читайте тут.
Ще одне часте запитання: яка різниця, що обрати, полумʼягасник чи стронгер?
Вони виконують схожу роль і основна різниця полягає в тому, що полум’ягасник спрямований на зменшення шуму вихлопних газів та має вплив на звук авто, а стронгер має більш комплексну функцію. Він покращує продуктивність двигуна та забезпечує більш виразний звуковий ефект. Обидва компоненти можуть використовуватися для налаштування зовнішнього вигляду та звуку автомобіля.
Як зробити полумʼягасник для авто своїми руками
Переходимо до ще однієї цікавої частини нашої статті, а саме чи можливо зробити полумʼягасник своїми руками?
Звісно, маючи компетенції та досвід ви зможете зібрати та вварити полумʼягасник, проте ми завжди радимо звертатися до спеціалістів, щоб уникнути зайвих витрат і проблем з авто. Ми розповідаємо лише про варіант виготовлення деталі, проте не закликаємо це робити.
- То ж, спершу необхідно виконати підбір полумʼягасника по авто в спеціалізованих магазинах, або ж зварити його самостійно. Для цього потрібно також підготувати зварку, інструменти для різки, металеві пластини, дріт для зварки, шланги та клеми.
- Далі необхідно зняти стару вихлопну систему.
- Використовуючи металеві пластини зварити деталь. Зʼєднання пластин повинні бути герметичними, щоб витримувати тепло і тиск двигуна.
- Наступний крок – це встановлення полумʼягасника та надійне його закріплення за допомогою шлангів та клем.
- Запуск двигуна та перевірка відсутності витоків чи неприємних ароматів.
Що ж, ми розібралися, що таке полумʼягасник замість каталізатора, проте, згідно з нормами ЄС та турботою про довкілля, правильним варіантом буде заміна каталізатора на новий. А щоб продати свій старий каталізатор за хорошою ціною – звертайтеся до нас в офіс в Києві.